كمد لباس

طراحي دكوراسيون داخلي

كمد لباس

در خانه‌هاي امروزي براي قراردادن لباس، كيف و كفش در هر اتاقي وجود داشتن كمد لباس الزامي است. وجود آن سبب منظم‌تر شدن اتاق مي‌شود و از به‌هم‌ريختگي وسايل جلوگيري مي‌كند. امروزه با وجود طراحان بسيار خلاق در زمينه? دكوراسيون، انواع مختلفي از كمدهاي لباس با طرح‌ و رنگ‌هاي مختلف در بازار به فروش مي‌رسد. باتوجه‌به نوع متريال و متراژ، قيمت كمد لباس در انواع مختلف با يكديگر متفاوت است. همچنين اگر مي‌خواهيد كمد لباس جديدي داشته باشيد و طراحي آن منحصربه‌فرد و كاملاً سفارشي باشد، مي‌توانيد با شماره تماس موجود در سايت تماس حاصل فرماييد تا كارشناسان آكسا گروپ به شما مشاوره? تخصصي دهند. شما مي‌توانيد انواع كمد لباس زنانه، پسرانه، كودك، عروس و زنانه را با ظاهري بسيار شيك و زيبا متناسب با فضاي اتاقتان داشته باشيد.
در ادامه مي‌خواهيم به توضيح انواع مختلف كمدها بپردازيم. درصورتي‌كه هنوز نمي‌دانيد كه كدام مدل براي فضاي منزلتان مناسب است، تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد. در انتهاي اين مقاله به يك نتيجه? خوبي براي سفارشتان خواهيد رسيد.
كمد لباس, آكسا گروپ2

انواع كمد لباس

همان‌طور كه مي‌دانيد اگر بخواهيم كمدهاي لباس را بر اساس نوع درب تقسيم كنيم، به سه نوع درب ريلي، درب لولايي و درب آكاردئوني تقسيم مي‌شوند. همچنين اگر بخواهيم آنها را از نظر جنس دسته‌بندي كنيم، مي‌توان آنها را در سه دسته? هايگلاس (شيشه‌اي)، ام‌دي‌اف و چوب طبيعي جاي داد.
كمد لباس, آكسا گروپ3

كمد لباس ريلي

در اين نوع درب كمد لباس به‌وسيله? يك ريل باز و بسته مي‌شود. در نوع درب ريلي به‌هيچ‌عنوان نيازي به فضاي اضافي براي باز و بسته‌شدن درب كمد ديواري نخواهيد داشت. اين مدل براي اتاق‌هايي كه فضاي كوچكي دارند بسيار مناسب است. درب‌هاي ريلي هم در انواع طرح و مدل در بازار موجود است كه مي‌توانيد متناسب با دكوراسيون و سليقه? خود طرح مناسبي را انتخاب نماييد. در مدل ريلي حتي مي‌توانيد كل درب‌ها را آينه‌اي سفارش دهيد كه علاوه بر بزرگ‌تر نشان‌دادن فضاي اتاق باعث افزايش نور و روشنايي در اتاق نيز مي‌شود. اما درب تمام شيشه‌اي معايبي نيز دارد.
 
از اين معايب مي‌توان به لك شدن دائمي آينه و ماندن اثر انگشت اشاره كرد. ازآنجايي‌كه متراژ زيادي از اتاق آينه است، تميز نگه‌داشتن آن كمي دشوار است و ممكن است در درازمدت خسته‌كننده باشد. براي رفع اين مشكل مي‌توانيد قسمتي از درب كمد لباس را آينه? قدي بگذاريد و مابقي درب را ام‌دي‌اف كار كنيد. در اين صورت هم از نور و روشنايي بيشتر بهره مي‌بريد و هم مشكلات درب تمام آينه‌اي را نخواهيد داشت. براي تركيب آينه و ام‌دي‌اف در درب، طرح‌هاي مدرن بسيار زيادي در بازار وجود دارد. همچنين اگر برايتان آينه? قدي مهم نيست مي‌توانيد از درب‌هايي استفاده كنيد كه با سايزهاي مختلف آينه طراحي شده است. اين نوع طراحي درب‌ها نيز مي‌تواند بسيار خيره‌كننده و زيبا باشد.
 

كمد لباس ام‌دي‌اف

بسياري از افراد علاقه? زيادي به چوب دارند. همان‌طور كه مي‌دانيد قيمت كمد لباس با چوب طبيعي بسيار زياد است. امروزه اكثر افراد ام‌دي‌اف را جايگزين چوب طبيعي مي‌كنند. استفاده از ام‌دي‌اف علاوه بر ارزان‌تر بودن مزاياي ديگري هم دارد. ام‌دي‌اف در مقابل كپك، قارچ و رطوبت مقام است. پس از اين بابت هيچ نگراني اي نداشته باشيد. همچنين در صنعت چوب يكي از باكيفيت‌ترين متريال‌ها، ام‌دي‌اف است. ام‌دي‌اف رنگ‌بندي‌هاي متنوع و فوق‌العاده‌اي دارد، در نتيجه طراحان دكوراسيون داخلي براي طراحي كمد لباس جديد هيچ محدوديتي ندارند و هر بار مي‌توانند يك اثر هنري بسيار متفاوتي را براي مشتريان خلق كنند. شايد فكر كنيد كه ممكن است ظاهر نهايي محصول چوب طبيعي با ام‌دي‌اف متفاوت باشد. اما بايد بدانيد كه در نهايت شما هيچ تفاوتي را بين چوب طبيعي و ام‌دي‌اف نخواهيد يافت. با اين تفاوت كه استفاده از ام‌دي‌اف بسيار قيمت مناسب‌تري نسبت به چوب طبيعي دارد.
اگر قصد خريد كمد لباس آماده را داريد بايد بدانيد كه تمام كمدهاي آماده از جنس ام‌دي‌اف هستند. امروزه اين كمدها به دليل قيمت مناسب‌تري كه از نوع سفارشي آن دارند، بسيار محبوب و پرطرف‌دار هستند. براي خريد اين نوع كمدها مي‌توانيد به‌راحتي با كارشناسان ما تماس حاصل فرماييد تا انواع طرح و مدل را برايتان ارسال كنند.
 

كمد لباس با درب لولايي

اگر اتاقتان فضاي كافي براي باز شدن درب كمد را دارد بهتر است كه از نوع درب لولايي استفاده كنيد. در اين نوع شما مي‌توانيد هم سبك مدرن و هم كلاسيك را داشته باشيد. اما معمولاً براي سبك دكوراسيون كلاسيك مناسب‌تر است. در نوع لولايي شما براي تميزكردن و استفاده از طبقات، دسترسي بهتري را به نسبت درب ريلي خواهيد داشت. البته لازم به ذكر است كه لزوماً نبايد تمام قسمت‌هاي يك كمد با درب ريلي و يا لولايي ساخته شود. شما مي‌توانيد براي قسمت‌هاي مختلف كمدتان درب ريلي يا لولايي داشته باشيد. براي اين كار شما به كمك طراح كمدتان مي‌توانيد متناسب با نوع كاربرد هر طبقه و فضاي اتاقتان تركيبي از درب ريلي و لولايي داشته باشيد.
بسياري از افراد امروزه براي دكوراسيون اتاق فرزندان خود اقدام به سفارش كمد لباس جديد مي‌كنند. معمولاً به دليل فضاي كم اتاق طرحي را انتخاب مي‌كنند كه علاوه بر كمد شامل ميز تحرير هم باشد. در اين مدل كه كاملاً مي‌تواند متناسب با متراژ شما توسط آكسا گروپ طراحي شود، مي‌توانيد يك ديوار كامل را به كمد و ميز تحرير اختصاص دهيد و با هزينه‌اي كمتر از فضا و دكوراسيون بهتري برخوردار شويد.
كمد لباس, آكسا گروپ5

كمد لباس با درب آكاردئوني

يكي از درب‌هاي مناسب براي متراژ بالايي از كمد، درب آكاردئوني است. اين نوع درب براي باز شدن به نسبت ابعاد اصلي كمد، فضاي خيلي كمتري از بيرون اتاق را اشغال مي‌كند. با اين تفاوت كه دسترسي فوق‌العاده‌اي هم به تمام طبقات به شما مي‌دهد. زيبايي اين نوع درب‌ها شگفت‌انگيز است. يكي از مزاياي اين نوع درب اين است كه به‌صورت تركيبي از نوع درب ريلي و لولايي استفاده مي‌كند. درب‌ها از بالا و پايين به يك ريل وصل است. در نتيجه بر خلاف درب ريلي فضايي از داخل كمد را اشغال نمي‌كنند. درصورتي‌كه متراژ كمد ديواري شما بسيار بالاست و فضاي اتاق شما هم بزرگ است، استفاده از اين نوع درب به شما پيشنهاد مي‌شود؛ چون علاوه بر زيبايي، فضاي كمتري از محيط بيرون اتاق را براي باز و بسته‌شدن درب‌ها مي‌گيرد. همچنين براي داشتن طبقات بزرگ يك‌پارچه دچار هيچ مشكلي نخواهيد شد.
براي اطلاع از قيمت كمد لباس با درب آكاردئوني با كارشناسان آكسا گروپ تماس حاصل فرماييد.
منيع:كمد لباس آكساگروپ
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.