درباره ي طراحي دكوراسيون داخلي بيشتر بدانيد

طراحي دكوراسيون داخلي داراي اصول و نكات ريزودرشتي است. باتوجه‌به اينكه هر فرد براي دكوراسيون منزل خود سليقه? متفاوتي دارد، يك طراح حرفه‌اي بايد بتواند عناصر و رنگ‌ها را جوري در كنار هم قرار دهد كه هم مطابق باسليقه? مشتري باشد و هم نتيجه? نهايي يك اثر هنري چشم‌نواز باشد. شركت آكسا گروپ با داشتن تيم حرفه‌اي با به‌كارگيري بهترين متريال و طراحي‌ها اثري چشم‌نواز را براي مشتريان عزيز خلق مي‌كند. براي اطلاع از قيمت و مشاوره با كارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.
نحوه? انتخاب طرح و رنگ ديوارها، كف‌پوش، مبلمان، پرده‌ها و … بايد به شكلي كاملاً اصولي انجام شود تا رنگ‌ها و حتي ظاهر تمام عناصر در كنار هم باعث زيبايي منزل شود. براي طراحي دكوراسيون داخلي سبك‌هاي مختلفي وجود دارد كه شما باتوجه‌به سليقه? خودتان مي‌توانيد يكي از آن سبك‌ها را براي منزل و يا محيط كسب‌وكارتان انتخاب كنيد.
دكوراسيون داخلي, آكسا گروپ5

انواع سبك دكوراسيون داخلي

در دكوراسيون داخلي چهار نوع سبك وجود دارد. سبك سنتي، مدرن، لاكچري و كلاسيك از انواع آن است. در ادامه با ما همراه باشيد تا با توضيح هركدام از اين سبك‌ها آشنا شويد.

دكوراسيون سنتي

در دكوراسيون سنتي معمولاً از عناصري استفاده مي‌شود كه حال و هوايي قديمي و نوستالژي به منزل مي‌دهد. اين نوع سبك براي هر منطقه? جغرافيايي متفاوت است. افرادي كه به اين سبك علاقه? زيادي دارند معمولاً از بودن در محيطي كه برايشان يادآور فضاي گذشته و سنت شهر يا كشورشان است احساس آرامش مي‌كنند. در اين سبك شاهد تنوع بسيار زيادي هستيد. در اين سبك بيشتر از عناصر سنتي مانند گليم، سفال و … استفاده مي‌شود. همچنين فرش و پرده‌ها هم بايد داراي نقش و نگاري قديمي باشند تا دكوراسيون منزل شما چشم‌نواز باشد. استفاده از گچ‌بري‌هاي خاص نيز مي‌تواند اين فضاي سنتي را بيشتر براي شما تداعي كند. ايجاد آينه‌كاري در ديوار و يا سقف نيز در دكوراسيون سنتي مرسوم است. استفاده از كاشي‌كاري نيز مي‌تواند زيبايي قشنگي به فضا بدهد. در دكوراسيون داخلي سنتي المان‌هاي زيادي وجود دارد كه مي‌توان از آنها استفاده كرد. در اين ميان سليقه? شخصي هر فرد در نوع طراحي بسيار مؤثر است. باتوجه‌به سليقه? شما تيم آكسا گروپ طراحي را انجام مي‌دهد و پس از تأييد طراحي براي اجراي طراحي دكوراسيون داخلي اقدامات لازم انجام مي‌شود.
دكوراسيون داخلي, آكسا گروپ4

دكوراسيون كلاسيك

در دكوراسيون كلاسيك شاهد دكوراسيون سنتي و امروزي در كنار هم هستيم. در اين سبك از رنگ‌هاي طلايي، كرمي، نقره‌اي و … استفاده مي‌شود. رنگ‌ها در اين سبك بايد ملايم باشند. در اين سبك معمولاً براي پرده‌ها از حرير و پارچه? مخملي استفاده مي‌شود. براي انتخاب مبلمان‌ها هم مي‌توانيد از مبلمان نيمه استيل بهره ببريد.
دكوراسيون داخلي, آكسا گروپ3

دكوراسيون داخلي مدرن

 سبك مدرن در واقع همان چيزي است كه مطابق باسليقه? جوانان است. افرادي كه علاقه? زيادي به مد دارند و مدام مي‌خواهند جديدترين دكوراسيون و فضاها را تجربه كنند، انتخاب دكوراسيون مدرن مي‌تواند بسيار مورد پسندشان باشد. در دكوراسيون مدرن هر روز ايده‌هاي جديد و ناب‌تري به وجود مي‌آيد. در دكوراسيون داخلي مدرن فرد مي‌تواند يك طراحي منحصربه‌فرد و كاملاً جديد و اختصاصي را براي منزل خود داشته باشد. امروز سبك مدرن بسيار پرطرف‌دار است. هم براي منازل و هم براي ادارات از اين سبك مي‌توان استفاده كرد. ايجاد فضاي مدرن براي كسب‌وكارهايي كه مربوط به ديجيتال ماركتينگ هستند سبب شده تا در ذهن مشتريانشان تأثير مثبتي گذاشته شود. وجود دكوراسيون مدرن در اين نوع كسب‌وكارها يك ضرورت است. پيشنهاد آكسا گروپ به شما عزيزان اين است كه اگر مي‌خواهيد براي كسب‌وكار خودتان دكوراسيون داخلي انجام دهيد حتماً علاوه بر سليقه? شخصي، كسب‌وكارتان را نيز در نظر بگيريد. مثلاً براي يك فرش‌فروشي انتخاب دكوراسيون سنتي بسيار دلنشين‌تر از دكوراسيون مدرن است. البته باز هم‌بستگي دارد كه شما فرش مدرن و يا سنتي مي‌فروشيد. پس حتماً پيش از هر اقدامي به طور كامل شرايط كسب‌وكار خود را بررسي كنيد و آن را به تيم آكسا گروپ اطلاع دهيد تا كارشناسان ما بتوانند شما را به‌خوبي راهنمايي كنند. در سبك مدرن شاهد سادگي خواهيد بود. مبلمان‌ها در اين سبك معمولاً مبلمان‌هاي راحتي هستند. استفاده از دكوري‌هاي زياد در اين سبك ممنوع است. استفاده از تابلوهاي انتزاعي، هنري و مدرن مي‌تواند به دكوراسيون شما كمك زيادي كند. استفاده از پرده و فرش‌هاي مدرن هم بسيار مهم است. رنگ فرش و پرده بايد جوري انتخاب شود كه در عين سادگي با كل فضا هارموني داشته باشد. دكوراسيون داخلي مدرن براي خانه و كسب‌وكارهايي كه داراي متراژ كمي هستند بسيار مناسب است و جلوه? بسيار خوبي به محيط مي‌دهد.
دكوراسيون داخلي, آكسا گروپ2

دكوراسيون داخلي لاكچري

در اين سبك از وسايل گران‌قيمت و پرزرق‌وبرق استفاده مي‌شود. استفاده از رنگ طلايي در اين سبك بسيار مرسوم است. اگر متراژ محيطي كه مي‌خواهيد براي آن از دكوراسيون لاكچري استفاده كنيد بزرگ است، اين سبك بسيار مناسب شما است. معمولاً از اين سبك براي آرايشگاه‌هاي بسيار بزرگ و لوكس استفاده مي‌شود. استفاده از عتيقه‌جات و فرش‌هاي دست‌بافت باعث مي‌شود تا محيط شما بيشتر به اين سبك نزديك شود. وجود پرده‌هاي ابريشم و مبلمان استيل هم مي‌تواند اين سبك را در محيط به‌خوبي تداعي كند.
دكوراسيون داخلي, آكسا گروپ1
 
تا اينجا با سبك‌هاي مختلف دكوراسيون داخلي ساده و كم هزينه آشنا شديد. همان‌طور كه مي‌دانيد تمام المان‌ها بايد جوري در محيط قرار بگيرند كه علاوه بر كاربردي بودن، زيبايي خوبي به محيط بدهند.
بايد بدانيد كه نقشه? ساختمان شما در طراحي مي‌تواند تأثير زيادي بگذارد. از طرفي تقسيم‌بندي درست فضا يكي از مهم‌ترين هنرهايي است كه يك طراح دكوراسيون داخلي بايد داشته باشد. درست تقسيم‌بندي‌كردن فضا سبب شده تا زيبايي تمام عناصر دوچندان شود.
در دكوراسيون داخلي علاوه بر رنگ و نوع عناصر، جنس آنها هم مهم است. در نتيجه ايجاد يك فضاي دل‌انگيز و چشم‌نواز نياز به تخصص و شناخت كافي از انواع سبك‌ها و سليقه‌ها دارد. براي اينكه بتوانيد محيطي كه دلخواهتان است را خلق كنيد بايد از يك متخصص كمك بگيريد. طراح دكوراسيون داخلي با انتخاب نقاط كانوني مناسب و ساير المان‌ها، طراحي را آغاز مي‌كند. پيشنهاد مي‌شود كه پيش از خريد وسايل و المان‌ها اقدام به طراحي دكوراسيون كنيد. درصورتي‌كه خودتان مي‌خواهيد وسايل را تهيه كنيد بهتر است دست نگه داريد تا كار طراحي محيط مورد نظرتان تمام شود. سپس باتوجه‌به آن براي خريد لوازم اقدام نماييد. در غير اين صورت مي‌توانيد كليه? امور مربوط به خريد لوازم و عناصر را به شركت آكسا گروپ بسپاريد تا با خريد بهترين لوازم محيطي خارق‌العاده براي شما عزيزان فراهم كنيم.
منبع:دكوراسيون داخلي آكساگروپ

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.