كابينت آماده

طراحي دكوراسيون داخلي

كابينت آماده

قيمت كابينت آماده ارزان

كابينت آماده يكي از مقرون‌به‌صرفه‌ترين نوع كابينت‌ها است. شايد برايتان اين سؤال پيش بيايد كه دليل ارزاني كابينت آماده چه است؟ بسياري از شما عزيزان فكر مي‌كنيد كه قيمت كابينت آماده ارزان است چون محصول بي‌كيفيت است. اما اين تصور به طور كامل اشتباه است. يكي از دلايلي كه سبب مي‌شود تا كابين آماده قيمت مناسب‌تري نسبت به نوع سفارشي داشته باشد، سادگي ظاهر آن است. در كابينت‌هاي آماده سايزها ثابت است، پس زماني براي طراحي و ساخت صرف نمي‌شود. همين موضوع سبب شده تا مراحل توليد بسيار سريع‌تر شود. اين در حالي است كه در نوع سفارشي بايد علاوه بر اندازه‌گيري، طراحي و ساخت به شكل كاملاً اختصاصي براي هر آشپزخانه انجام مي‌شود. از طرفي كابينت‌هاي اختصاصي از نظر طراحي و اجرا پيچيدگي‌هاي بيشتري دارند. اين در حالي است كه كابينت‌هاي آماده بسيار ساده هستند.

انواع طرح و رنگ كابينت آماده

لازم به ذكر است كه كابينت آماده، بدون درب از پيش ‌ساخته مي‌شود. انتخاب درب توسط خود مشتري صورت مي‌گيرد. براي انتخاب طرح و رنگ شما هيچ محدوديتي نداريد و مي‌توانيد در انواع طرح و رنگ درب كابينت‌هاي خود را متناسب با دكوراسيون منزل و آشپزخانه‌تان انتخاب كنيد.

قيمت كابينت آماده ارزان آكساگروپ 2

انواع كابينت آماده

كابينت آماده معمولاً در سبك مدرن توليد و به فروش مي‌رسند. دليل آن هم همه‌پسند بودن آن است. از طرفي كابينت مدرن به دليل سادگي‌اي كه دارد سبب مي‌شود تا قيمت نهايي به نسبت نوع كلاسيك كمتر شود. در آكساگروپ انواع كابينت آماده سه‌متري، چهارمتري، پنج متري، كابينت آماده زميني، كابينت آماده هوايي و كابينت آماده كشويي زميني توليد و به فروش مي‌رسد.

يراق‌آلات كابينت آماده

آكساگروپ سعي كرده است تا براي تمام كابينت‌هاي آماده از يك نوع دستگيره استفاده كند. اين دستگيره‌ها بسيار باكيفيت هستند. اگر خواهان تعويض دستگيره‌ها باشيد موقع سفارش حتماً به كارشناسان ما اطلاع دهيد تا مابه‌التفاوت هزينه? دستگيره براي فاكتور شما محاسبه شود و دستگيره‌اي كه انتخاب كرده‌ايد به همراه كابينت‌ها براي شما ارسال شود.

قيمت كابينت آماده ارزان آكساگروپ

 
بطور كلي و با بررسي اجمالي  در مورد مبحث كابينت آماده بايد اينطور اشاره نمود كه، سريع ترين و ارزان ترين روش اجراي كابينت براي آشپزخانه استفاده از اين نوع كابينت است. كابينت‌ هاي آماده در شمار بالا توليد مي ‌شوند و داراي پرتي كمتري هستند، به همين دليل داراي قيمت تمام‌ شده‌ پايين‌ تري نسبت به كابينت هاي سفارشي مي باشند. كابينت‌ هاي آماده به ‌صورت پيش ‌ساخته و آماده‌ نصب ساخته شده‌ اند و سفارش و نصب اين نوع كابينت ‌ها ظرف چند روز انجام مي‌شود، بنابراين نگراني ‌هاي نسبت به زمان و بدقولي تحويل و نصب آن ها مطرح نيست.
به ‌طور خلاصه، اگر آشپزخانه‌ اي نه ‌چندان بزرگ و با ابعاد استاندارد داريد و همچنين قصد نداريد هزينه مالي و زماني‌ زيادي را متحمل شويد، كابينت آماده مي ‌تواند گزينه‌ مناسبي براي شما باشد. كابينت هاي آماده را نيز مي توان كاملا متناسب با ابعاد آشپزخانه و سليقه دلخواه خدمت شما مشتريان گرامي ارائه نمود.

كابينت آمادهكابينت آماده هاي گلاس سفيد – AXA Group

امروز در اين مقاله مي خواهيم به كابينت هاي پيش ساخته و يا همان كابينت آماده بپردازيم و آن ها را مورد بحث و بررسي قرار بدهيم و از مزايا و معايب آن ها براي شما عزيزان صحبت كنيم. مواردي را كه امروز مي خواهيم به آن ها بپردازيم عبارت است از:
  • كابينت آماده يا كابينت پيش ساخته چيست؟
  • انواع كابينت پيش ساخته
  • كابينت آماده ممبران
  • كابينت آماده هاي گلاس ترك
  • كابينت آماده هاي گلاس ايراني
  • كابينت ام دي اف
  • معايب و مزايا كابينت آماده يا كابينت پيش ساخته
  • رنگ كابينت هاي آماده
  • طرح كابينت آماده
  • اندازه و ابعاد كابينت هاي آماده
  • طراحي و توليد

كابينت آماده يا پيش ساخته چيست؟

با كمي جستجو در سايت هاي مختلف يا در مغازه ها و فروشگاه هاي عرضه كابينت، با تنوع بسيار بالايي از آن ها مواجه مي شويم و بدون شك با دو اصطلاح كابينت سفارشي و كابينت آماده برخورد خواهيد داشت. تفاوت اين دو كابينت در نحوه سفارش و طراحي و ساخت آن ها مي باشد. به طوري كه كابينت هاي سفارشي مطابق با نوع طراحي داخلي آشپزخانه و اندازه و ابعاد در نظر گرفته شده براي آن و همچنين سليقه مشتري از نظر طرح و رنگ توليد مي شود. در مقابل، كابينت هاي آماده يا پيش ساخته در كارخانجات و كارگاه هاي بزرگ توليد كابينت به صورت سري و انبوه توليد مي شوند.
با توجه به توليد انبوه و سري كابينت هاي پيش ساخته، از نظر قيمت كابينت ارزان تر از نوع سفارشي بوده و چون از قبل آماده هستند، در كمترين مدت زمان نصب مي شوند. علت ارزاني كابينت هاي آماده نيز با توجه به متريال مصرفي مي باشد.  

كابينت آمادهكابينت آماده ام دي اف – AXA Group

انواع كابينت پيش ساخته

صنعت توليد و طراحي كابينت بسيار گسترده بوده و مدل ها و طرح هاي مختلفي همه ساله معرفي و به بازار عرضه مي شوند. به طوري كه مي‌ توان متناسب با هر نوع سبك دكوراسيون داخلي منزل گزينه هاي متعددي از قبيل كابينت كلاسيك، نئو كلاسيك، مدرن، ام دي اف (MDF) و انزو را انتخاب نمود. و همچنين كابينت هاي آماده، مانند كابينت سفارشي از تنوع زيادي در نوع و طرح انتخابي را دارا مي باشند كه شامل طرح هاي زير مي شوند:
  • كابينت آماده كلاسيك
  • كابينت آماده نئوكلاسيك
  • كابينت آماده مدرن
  • كابينت آماده ام دي اف (MDF)
  • و حتي گاهي اوقات كابينت آماده انزو را نيز در بازار مي توان مشاهده كرد.
كابينت هاي گلاس و ام دي اف ساده در گروه كابينت هاي مدرن و ممبران در گروه كابينت هاي كلاسيك قرار دارند. ويژگي هاي اصلي اين سه مدل كابينت پيش ساخته عبارتند از:

كابينت آماده ممبران يا كابينت آماده نئوكلاسيك

از بهترين نمونه هايي كه در ميان كابينت هاي آماده مي توان خريداري نمود، كابينت ممبران مي باشد كه بدنه اصلي آن ها از ام دي اف بوده و داراي روكش ممبران يا وكيوم است. اين گروه از كابينت ها در گروه كابينت كلاسيك قرار گرفته و به دليل تنوع ابزارهايي حرفه اي كه با دستگاه سي ان سي بر روي آن ها زده مي شود، از نظر زيبايي نيز در سطح بالايي قرار دارد. البته توجه داشته باشيد كه اين گروه از كابينت ها اگر متناسب با اندازه و مساحت داخلي آشپزخانه به صورت سفارشي طراحي و توليد شوند، علاوه بر زيبايي داراي كارايي بهتري نيز خواهند بود.
 

كابينت آمادهكابينت آماده ممبران – AXA Group

كابينت هاي گلاس

از ديگر انواع كابينت هاي پيش ساخته مي توان به كابينت هاي گلاس اشاره نمود كه مانند ممبران از ام دي اف ساخته شده و روكش به كار رفته براي درب هاي آن از نوعي ورق پلاستيكي مخصوص مي باشد. مهم ترين ويژگي كابينت هاي هاي گلاس براق بودن درب هاي آن ها مي باشد كه جلوه بسيار زيبايي به محيط آشپزخانه مي دهد.

كابينت آمادهكابينت آماده هاي گلاس سفيد و آبنوس – AXA Group

معايب كابينت آماده پيش ساخته

همان طور كه اشاره كرديم، كابينت ممبران، هاي گلاس و ام دي اف كه از بهترين و پرطرفدارترين انواع كابينت آشپزخانه به شمار مي روند را مي توان به صورت آماده نيز خريداري نمود. حال سوال اين است كه چه تفاوتي بين نوع سفارشي و پيش ساخته اين كابينت ها وجود دارد و چرا اغلب كارشناسان دكوراسيون داخلي خريد كابينت سفارشي را توصيه مي كنند؟
1- رنگ كابينت آماده يا پيش ساخته (تنوع رنگي بالاي AxaGroup)
رنگ يكي از مهم ترين عناصر در دكوراسيون منزل مي باشد كه نه تنها بر زيبايي تاثير زيادي داشته، بلكه در بزرگ يا كوچك تر جلوه دادن محيط نيز موثر مي باشد. يكي از بزرگترين محدوديت ها و معايب كابينت هاي پيش ساخته محدوديت در تعداد رنگ هاي آن ها بوده است، البته با توجه به توانايي هاي گروه آكسا (AxaGroup) و خريد از خود توليد كننده تمام محدوديت هاي انتخاب رنگ را از ميان برداشته و تمام مشتريان گروه آكسا (AxaGroup) مي توانند تمام رنگ هاي موجود در بازار را با توجه به جنس و شركت توليد كننده انتخاب نموده و آن را اجرا نمود.
2- طرح كابينت آماده ممبران يا كابينت آماده نئوكلاسيك
با توجه به اينكه كابينت هاي پيش ساخته كلاسيك به صورت تعداد بالا توليد مي شوند، در نتيجه خريدار حق انتخاب بالايي براي طرح و رنگ انتخابي آنها را دارد. البته اين مورد در بسياري از مجموعه ها (نظير آكسا) از مزاياي كابينت آماده هم بشمار مي رود.
3- طرح كابينت آماده مدرن
با توجه به اينكه كابينت هاي پيش ساخته به صورت تعداد بالا توليد مي شوند، در نتيجه خريدار حق انتخاب بالايي براي طرح آن ها ندارد. هاي گلاس و ام دي اف هاي ساده از جمله مواردي هستند كه مي توانيد به صورت آماده خريداري نماييد.
4- اندازه و ابعاد كابينت
البته در گروه آكسا اين مسئله را براي شما عزيزان بر طرف نموده ايم: كه كابينت هاي پيش ساخته براساس اندازه هاي استاندارد توليد مي شوند، اما واقعيت اين است كه در بسياري از مواقع طراحي آشپزخانه به گونه‌اي مي باشد كه شايد با اين استانداردها كابينت آماده همخواني نداشته باشد. در نتيجه خريد كابينت هاي پيش ساخته در چنين شرايطي باعث مي شود نتوانيد از فضاي داخلي آشپزخانه به صورت بهينه استفاده كنيد.
علاوه بر اين، ما در گروه آكسا براي شما عزيزان متناسب با اندازه آشپزخانه مي توانيم تعدادي از كابينت هاي هر رديف و گوشه ها را با اندكي هزينه، كم يا زياد نماييم. همچنين لازم به ذكر است كه نوع سينك هاي مورد استفاده در آشپزخانه در چند سال اخير بسيار تغيير كرده اند و برخي از آن ها براي نصب نياز به كابينت هاي مخصوصي دارند كه تنها به صورت سفارشي توليد مي شوند و در صورت تمايل قابل تغيير مي باشد.
 

كابينت آمادهكابينت آماده طرح سنگ – AXA Group

طراحي و توليد كابينت سفارشي
آكساچوب از بزرگترين و با سابقه ترين توليدكنندگان انواع كابينت آشپزخانه مي باشد كه تمام محصولات آن به صورت صد در صد سفارشي و مطابق با سليقه و خواسته مشتري طراحي و توليد مي شود. كارشناسان اين مجموعه علاوه بر ارائه مشاوره تلفني رايگان، در صورت تمايل مشتري براي بازديد از منزل و ارائه راهنمايي براي انتخاب بهترين طرح و مدل و جنس كابينت، به صورت حضوري به محل مراجعه خواهند نمود. براي ارتباط با آكسا چوب مي‌توانيد از شماره تماس 02126744927 استفاده نماييد.
مزاياي كابينت آماده
  • سريع ترين و ارزان ترين روش اجراي كابينت براي آشپزخانه استفاده از اين نوع كابينت است.
  • كابينت‌ هاي آماده در شمار بالا توليد مي ‌شوند و داراي پرتي كمتري هستند، به همين دليل داراي قيمت تمام‌ شده‌ پايين‌ تري نسبت به كابينت هاي سفارشي مي باشند.
  • كابينت‌ هاي آماده به ‌صورت پيش ‌ساخته و آماده‌ نصب ساخته شده‌ اند و سفارش و نصب اين نوع كابينت ‌ها ظرف چند روز انجام مي‌ شود، بنابراين ديگر نگراني ‌هاي مربوط به زمان و بدقولي مطرح نيست.
به ‌طور خلاصه، اگر آشپزخانه‌ اي نه ‌چندان بزرگ و با ابعاد استاندارد داريد و همچنين قصد نداريد هزينه مالي و زماني‌ زيادي را متحمل شويد، كابينت آماده مي ‌تواند گزينه‌ مناسبي براي شما باشد. كابينت هاي آماده و سفارشي هم كاملا متناسب با ابعاد آشپزخانه و سليقه شما ساخته مي ‌شوند.

قيمت كابينت پيش ساخته

اگر به طور كلي در مورد كابينت هاي پيش ساخته بگوييم، بايد اين نكته را ذكر كنيم كه كابينت‌ پيش ساخته چون به صورت سري كاري توليد مي شوند و دور ريز كمتري دارد (پرت كمتري دارد)، براي توليد كننده هزينه ساخت كمتري را دارند و به همين خاطر با قيمت پايين تري در بازار موجود مي باشند. البته مرغوب و با كيفيت بودن جنس بدنه و در، در يك كابينت آماده يكي از عوامل تعيين كننده قيمت در آن مي باشند. به گونه اي كه جنس ورق به ‌كار رفته در يك كابينت مي ‌تواند اختلاف قيمتي تا دو برابر را ايجاد كند.
بدون استثناء ورق ‌هاي ارزان موجود در بازار (نئوپان يا لترون، اهواز يا لينداو جي وان و جي تو و پانيز) از كيفيت پاييني برخوردار هستند و معمولا بوي نامطبوعي را از خود ساطع مي ‌كنند. در توليد كابينت پيش ساخته براي كاهش قيمت تمام‌ شده از صفحه‌ هايي كه از به هم چسباندن دو صفحه ام ‌دي ‌اف ساخته شده ‌اند كه به آن ها صفحات دوبل مي گويند نيز ممكن است استفاده گردد. كه تمام معايب گفته شده در مورد كابينت هاي پيش ساخته و صفحه هاي كابينت در گروه آكسا قابل حل و قابل تغيير مي باشد.

منبع:كابينت آماده ارزان آكساگروپ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.