نحوه ي انتخاب كابينت براي انواع آشپزخانه

كابينت آشپزخانه امروزه در انواع طرح و رنگ توليد مي‌گردد. كابينت‌ها نقش مهمي در دكوراسيون داخلي خانه و آشپزخانه دارند و با انتخاب طرح و رنگ مناسب با فضاي خانه خود مي‌توانيد زيبايي محيط را دوچندان كنيد. بر خلاف گذشته آشپزخانه‌ها امروزي به لوكس‌ترين بخش منزل تبديل شده اند و خريداران كابينت و همچنين طراحان دكوراسيون داخلي آشپزخانه تمايل دارند زيباترين دكوراسيون را در فضاي آشپزخانه منزل ايجاد كنند؛ بنابراين ديزاين آشپزخانه مدرن از اهميت زيادي برخوردار است. در چيدمان آشپزخانه مدرن سادگي بسيار مهم است.
امروزه در طراحي كابينت آشپزخانه جديد و شيك از عناصري نظير جزيره، كابينت ايستاده، كاور هود، باكس يخچال و… استفاده مي‌شود. اين عناصر كه قالبا در سبك مدرن ديده مي‌شوند براي آشپزخانه‌هاي مينيمال و كوچك بسيار مناسب و محيط را منظم‌تر نشان خواهند داد. طراحي داخلي آشپزخانه باتوجه‌به ابعاد فضا و سبك دكوراسيون خانه انجام مي‌گردد. انتخاب سبك و رنگ كابينت تا حدودي به سليقه شما بستگي دارد؛ اما انتخاب رنگ و سبك نامناسب كه سازگاري با فضاي آشپزخانه شما نداشته باشد مي‌تواند فضا را دلگير و كوچك‌تر از ابعاد واقعي آن نشان دهد. امروزه باتوجه‌به كوچك‌شدن آپارتمان‌ها، آشپزخانه‌ها نيز كوچك‌تر ساخته مي‌شوند. چنانچه طراحي دكوراسيون داخلي آشپزخانه كوچك با روشي اصولي انجام شود نه‌تنها در چيدمان وسايل مشكلي نخواهيد داشت، بلكه فضاي آشپزخانه دلبازتر و بزرگ‌تر نيز به نظر خواهد آمد.
كابينت آشپزخانه جديد آكساگروپ1
جديدترين كابينت‌ها امروزه در انواع كابينت ام دي اف، كابينت هاي گلاس، كابينت ممبران و… توليد مي‌گردند. انتخاب رنگ كابينت نقش مهمي در ميزان روشنايي و بزرگ به‌نظر رسيدن محيط دارد. براي آشپزخانه‌هاي كوچك توصيه مي‌شود از رنگ‌هاي روشن و براق استفاده شود. كابينت هاي گلاس سفيد براق يكي از رنگ‌هاي پرطرف‌دار و تأثيرگذار است كه انتخاب هوشمندانه‌اي براي آشپزخانه كوچك شما بشمار مي‌رود. برخي افراد تمايل دارند كه از دورنگ در طراحي كابينت آشپزخانه كوچك خود استفاده كنند، در اين صورت بهتر است دورنگ مكمل يكديگر را انتخاب كنيد تا زيبايي و جذابيت دكوراسيون آشپزخانه شما دوچندان شود. محصولات كابينت مدرن جديد آكساگروپ به‌صورت تك‌رنگ، دورنگ تركيبي و دورنگ بالا پايين توليد مي‌شوند. آكساگروپ همواره در تلاش است جديدترين نوع كابينت را با هر سبك و متريالي كه موردپسند شماست براي شما عزيزان فراهم كند تا زيبايي را به آشپزخانه شما هديه دهد.

خريد كابينت براي آشپزخانه ساده كوچك

كابينت آشپزخانه ساده كوچك ارزان انتخاب مناسبي براي فضاهاي كوچك و خانه‌هاي امروزي است. انتخاب بهترين نوع كابينت براي اين‌گونه فضاها بستگي به عوامل مختلفي دارد. اصولاً براي محيط‌هاي كوچك كابينت مدرن آشپزخانه پيشنهاد مي‌شود. اين سبك از كابينت به دليل سادگي، سطح صاف و بدون برجستگي، فاقد تاج بودن، تنوع رنگ بالا و… فضا را شلوغ نشان نخواهند داد و انتخاب هوشمندانه‌اي براي آشپزخانه كوچك شما خواهد بود.
كابينت آشپزخانه ساده كوچك آكساگروپ2
هنگاميكه براي طراحي كابينت آشپزخانه خود اقدام مي‌كنيد دو نكته مهم را مدنظر داشته باشيد: استفاده بهينه از فضاي آشپزخانه و استفاده از رنگ مناسب و نورپردازي. در انتخاب كابينت براي آشپزخانه كوچك خود فرقي ندارد كه سفارش خريد كابينت خود را با چه متريالي ثبت كنيد. اما انتخاب رنگ آن تأثير مهمي در بزرگ و يا كوچك نشان‌دادن محيط خواهد داشت. در اين موارد مي‌توانيد كابينت هاي گلاس و يا كابينت ام دي اف خود را با رنگ روشن به‌ويژه رنگ سفيد سفارش دهيد.
براي آشپزخانه كوچك خانه خود مي‌توانيد دو نوع كابينت خريداري نماييد. مي‌توانيد از محصولات كابينت آماده آشپزخانه كه از قبل طراحي و توليد شده‌اند خريداري نماييد و تنها لازم است جنس و رنگ درب را انتخاب كنيد تا سفارش شما در كوتاه‌ترين زمان ممكن به دستتان برسد. اين محصولات در ابعاد 3، 4 و 5 متري توليد مي‌شوند. اين نوع كابينت‌ها ممكن است تمام فضاي آشپزخانه شما را پوشش ندهند و گاهي لازم است كمي تغييرات در ابعاد سفارش شما انجام شود كه در اين حالت سفارش شما به‌صورت نيمه سفارشي ثبت خواهد شد. همچنين مي‌توانيد كابينت خود را به‌صورت سفارشي خريداري نماييد. در اين روش پس از اندازه‌گيري فضاي آشپزخانه كابينت سفارشي شما مطابق با ابعاد و طرح دلخواه شما طراحي و توليد مي‌شوند.

در طراحي كابينت براي آشپزخانه‌هاي كوچك از كمترين فضا بيشترين استفاده را مي‌برند. در اين‌گونه طراحي‌ها ارتفاع كابينت‌هاي هوايي (ديواري) تا سقف ادامه دارند. در محصولات كابينت آماده آكساگروپ ارتفاع استاندارد يونيت‌هاي هوايي 70 سانتي‌متر است كه بنا به ‌درخواست شما اين مقدار قابل تغيير است. همچنين استفاده از يراق‌آلات ريلي و تاشو توصيه مي‌گردد. براي فضاهاي كوچك استفاده از اپن و جزيره آشپزخانه توصيه نمي‌شود و قالبا طراحي درب‌ها ساده و بدون دستگيره انجام مي‌گردد.

خريد كابينت آشپزخانه با رنگ سفيد طوسي

كابينت آشپزخانه سفيد طوسي ام دي اف يكي از محبوب‌ترين و درعين‌حال جديدترين رنگ‌هاي كابينت آشپزخانه است كه در سبك مدرن و مينيمال بسيار مورداستفاده قرار مي‌گيرد. انتخاب رنگ كابينت به عوامل متعددي نظير سليقه افراد، سبك دكوراسيون خانه، ابعاد آشپزخانه و ميزان نور فضا بستگي دارد. سفيد طوسي يكي از رايج‌ترين رنگ‌هايي است كه امروزه در سبك دكوراسيون آشپزخانه‌ها به چشم مي‌خورد. رنگ سفيد به دليل خنثي بودن با هر رنگ ديگري قابل تركيب است. اين رنگ را مي‌توان با تناژ مختلفي از رنگ طوسي از تيره تا روشن تركيب كرد و از نتيجه آن شگفت‌زده شد. كابينت سفيد طوسي را مي‌توان به‌صورت دورنگ در بالا و پايين و يا تركيبي طراحي كرد. استفاده از رنگ سفيد آشپزخانه‌ كوچك شما را بزرگ‌تر و پرنورتر نشان مي‌دهد.
كابينت آشپزخانه سفيد طوسي آكساگروپ1
طوسي و سفيد هر دو رنگ‌هاي خنثي هستند به همين دليل مي‌توانند يكديگر را به‌خوبي تكميل كنند و رنگ‌هايي هستند كه هيچ‌گاه از مد نمي‌افتند و قديمي نمي‌شوند. تركيب اين دورنگ در دكوراسيون آشپزخانه باعث ايجاد حس آرامش و پاكيزگي مي‌شود. استفاده از رنگ سفيد با تناژهاي رنگ طوسي  به همراه سبك مدرن از شلوغي و به‌هم‌ريختگي فضاي آشپزخانه كم مي‌كند و آنرا خلوت تر نشان مي‌دهد. از تركيب اين رنگ‌ها مي‌توانيد به‌صورت مات و براق استفاده كنيد. براي كابينت سفيد طوسي براق معمولاً از كابينت ام دي اف يا كابينت هاي گلاس ايراني و يا ترك استفاده مي‌شود.

تركيب رنگ سفيد با طوسي روشن براي فضاهاي كوچك و تركيب سفيد با طوسي تيره‌تر براي آشپزخانه‌هاي بزرگ توصيه مي‌شود. بكار بردن چوب در آشپزخانه با كابينت سفيد طوسي سردي رنگ‌ها را كاهش دهد و فضا را دلنشين‌تر مي‌كند؛ بنابراين مي‌توانيد در كنار اين دو تركيب رنگ زيبا از صفحه كابينت شركتي و كف‌پوش به رنگ چوب استفاده كنيد. همچنين استفاده از گياهان طبيعي براي آشپزخانه مدرن طوسي سفيد انتخاب مناسبي است كه علاوه بر كم‌كردن سردي رنگ كابينت‌ها، به فضاي آشپزخانه شما روح و حس زنده‌بودن خواهد بخشيد.منبع:كابينت آشپزخانه جديد آكساگروپ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.