درب ضدسرقت چيست؟

طراحي دكوراسيون داخلي

درب ضدسرقت چيست؟

امروزه افراد براي تامين امنيت منزل و يا ساير محيط‌هاي اداري از انواع درب ضد سرقت استفاده مي‌كنند. استفاده از درب ضد سرقت باكيفيت ايراني استاندارد مي‌تواند به خوبي امنيت ساختمان موردنظر را تامين كند. اگر شما هم مي‌خواهيد درب ضد سرقت ارزان خريداري كنيد اما اطلاعات كافي درباره قيمت درب ضد سرقت نداريد، در ادامه با همراه ما باشيد. درب ضدسرقت يكي از مقاوم‌ترين انواع درب‌هايي است كه شما مي‌توانيد براي بالابردن امنيت ساختمان از آن كمك بگيريد. ساختار درب ضد سرقت با درب‌هاي معمولي متفاوت است از اين رو مقاومت بالايي دارد. قفل‌هاي به كاررفته در اين درب‌ها مقاومت خوبي دارند در نتيجه پس از قفل شدن به اين راحتي‌ها باز نخواهند شد. دقت داشته باشيد درب ضد سرقت علاوه بر تامين امنيت بايد ويژگي‌هاي ديگري از قبيل عايق بودن در برابر سرما، گرما، رطوبت و صدا را نيز داشته باشند. وجود تمام اين ويژگي‌ها در كنار هم به اضافه تامين امنيت مي‌تواند درب موردنظر را به يكي از بهترين گزينه‌ها براي ساختمان مبدل سازد. درب ضد سرقت قيمت مناسبي با وجود تمامي اين ويژگي ها دارد.
قيمت درب ضد سرقت آكساگروپ

راهنماي خريد درب ضدسرقت

شايد از خود بپرسيد چرا بايد هزينه اضافي براي خريد درب ضد سرقت پرداخت كنيم؟ استفاده از اين درب در ساختمان مزاياي بسيار زيادي دارد كه در ادامه آنها را به‌صورت خلاصه بيان مي‌كنيم:
  • مقاومت بالا در برابر فشارهاي احتمالي

  • طراحي ظاهري زيبا و لوكس

  • كيفيت و دوام بالا

  • عمر طولاني

  • مقاومت بالا در برابر ضربه و حرارت

  • عايق صوتي

تمام اين مزايا شما را براي خريد درب ضد سرقت تشويق مي‌كند. پس حتي براي امنيت بيشتر خودتان هم شده بهتر است از اين درب‌ها استفاده كنيد و در هنگام انتخاب درب ضد سرقت قيمت را خيلي ملاك قرار ندهيد. بيشتر مردم زماني كه براي خريد درب ضد سرقت اقدام مي‌كنند، تجربه زيادي در اين خريد ندارند. معمولاً خريد اين درب‌ها براي هر فرد انگشت‌شمار پيش مي‌آيد پس اينكه اطلاعات كافي درباره خريد آن نداشته باشيد، كاملاً طبيعي است. در ادامه نكاتي را بيان مي‌كنيم كه براي بررسي خريد و قيمت درب ضد سرقت لوكس به شما كمك‌كننده خواهد بود.
درب ضد سرقت قيمت آكساگروپ

چهارچوب درب ضد سرقت

چهارچوب درب ضد سرقت جزء مهم‌ترين قسمت‌هاي آن به شمار مي‌رود؛ ازاين‌رو نيز بايد در هنگام خريد به كيفيت آن توجه كرد. دقت داشته باشيد اگر اين بخش را در هنگام خريد درب موردتوجه قرار ندهيد، نمي‌توانيد گزينه مناسبي را انتخاب كنيد. چهارچوب درب ضد سرقت از فلز ساخته مي‌شود كه بايد در هنگام خريد از كيفيت آن اطمينان حاصل كنيد. فلز به‌كاررفته در چهارچوب بايد در برابر رطوبت و عوامل محيطي مقاومت خوبي داشته باشد. از طرف ديگر هرچه چارچوب درب استحكام بيشتري داشته باشد به‌تبع ايمني آن نيز بالاتر خواهد رفت. درواقع چارچوب‌هاي مستحكم  به شما اين امكان را مي‌دهد تا به‌راحتي بتوانيد درب را به ديوارهاي اطراف متصل كنيد. البته بايد بدانيد كه همين اتصال درب به ديوارهاي اطراف كاملاً تخصصي است و به‌هيچ‌عنوان خودتان نمي‌توانيد اين كار را انجام دهيد. بهتر است براي نصب درب از افراد متخصص كمك بگيريد تا بعدها به مشكل نخوريد. البته هزينه نصب درب مجزا از قيمت درب ضد سرقت خواهد بود.

اندازه و ضخامت درب
براي خريد درب ضد سرقت اندازه و ضخامت آن را نيز بايد بررسي كنيد. درواقع شما بايد ابتدا ورودي منزل خود را اندازه‌گيري كنيد و سپس به دنبال انتخاب دربي مناسب باشيد. علاوه بر اين بايد ضخامت درب را نيز بررسي كنيد، به‌عبارت‌ديگر مي‌توان گفت هر چه ضخامت درب بيشتر باشد به‌تبع ايمني آن نيز بالاتر خواهد رفت. بايد بدانيد درب ضدسرقت در اندازه‌هاي استانداردي توليد مي‌شود. ازاين‌رو در هنگام خريد حتماً اندازه ورودي منزلتان را داشته باشيد تا اشتباه انتخاب نكنيد. با همين كار ساده از صرف هزينه‌هاي اضافي جلوگيري خواهيد كرد. نكته ديگري كه بايد درباره اندازه و ضخامت درب ضد سرقت بدانيد اين است كه اندازه اين درب‌ها در مدل‌هاي چيني، ترك و ايراني ممكن است متفاوت باشد. ازاين‌رو اگر مي‌خواهيد به‌صورت اينترنتي خريد كنيد، حتماً به‌صورت كامل اندازه آن را از فروشنده بپرسيد.

درب ضد سرقت ارزان

امروزه برندهاي بسيار زيادي در زمينه توليد درب ضد سرقت فعاليت دارند؛ درنتيجه ممكن است براي انتخاب هريك از آنها اطلاعات كافي نداشته باشيد. اين برندها به سه دسته ترك، چيني و ايراني تقسيم مي‌شوند كه محصولات متنوعي را توليد مي‌كنند. از بهترين برندهايي كه در اين حوزه فعاليت دارند مي‌توان به برندهاي ترك اشاره كرد كه محصولات خود را با متريال اصلي عرضه مي‌كنند. همين موضوع  سبب مي‌شود تا قيمت درب ضد سرقت آنها نسبت به سايرين بيشتر باشد. البته بايد بدانيد امروزه برندهاي ايراني معتبري نيز انواع درب ضد سرقت ارزان را توليد مي‌كنند كه شما مي‌توانيد با خيال راحت از آنها خريد كنيد. اين برندها براي اينكه خيال شما را از بابت خريد مطمئن سازند، روي محصولات خود گارانتي در نظر مي‌گيرند. با كمك اين گارانتي مي‌توانيد در صورت بروز مشكل بدون پرداخت هيچ هزينه‌اي نسبت به تعمير و يا تعويض درب از سوي نمايندگي‌هاي معتبر اقدام كنيد. پس اگر با اين ويژگي درب ضد سرقت قيمت بالايي نيز داشته باشد از خريد آن ابايي نداشته باشيد.  
البته دقت داشته باشيد براي خريد درب ضد سرقت با قيمت مناسب هيچگاه موارد ديگري را قرباني نكنيد. براي مثال مدل‌هايي با يراق‌آلات و قفل بي‌كيفيت را انتخاب نكنيد. قفل يكي از مهم‌ترين بخش‌هاي درب ضد سرقت به شمار مي‌رود؛ ازاين‌رو در هنگام خريد بايد به آن توجه كرد. از ويژگي‌هاي قفل خوب نوار لولايي است كه در ساختار آن قرار مي‌گيرد و طولي برابر 4.08 اينچ دارد. اين قفل‌ها مي‌توانند امنيت منزل شما را تأمين كنند و از ورود افراد متفرقه جلوگيري مي‌كند. در ساختار قفل‌هاي درب ضدسرقت از استيل ضدزنگ استفاده مي‌شود كه تأثير مثبتي را روي طول عمر آن دارد. اگر مي‌خواهيد بهترين درب ضدسرقت را خريداري كنيد بايد ابتدا از كيفيت قفل به‌كاررفته در آن اطمينان حاصل كنيد. البته غير از قفل ساير يراق‌آلات به‌كاررفته در درب نيز بايد بررسي شوند. بسياري از افراد در هنگام خريد درب توجه زيادي به يراق‌آلات به‌كاررفته در آن نمي‌كنند، همين موضوع نيز مي‌تواند براي آنها گران تمام شود. يراق‌آلات به‌كاررفته در درب ضد سرقت اهميت بسيار زيادي را در ايمني آن دارد و موجب مي‌شود تا درب ضد سرقت قيمت متنوعي داشته باشند. براي مثال بهتر است دستگيره‌ها از جنس استيل باشند تا در برابر شرايط آب‌وهوايي مختلف مقاومت كنند.

قيمت درب ضد سرقت

بيشتر مواردي كه بايد براي خريد درب ضد سرقت مدنظر قرار دهيد، روي قيمت آن نيز تأثير مي‌گذارد. به‌صورت كلي مي‌توان درب ضدسرقت موجود در بازار ايران را به سه دسته ايراني، چيني و ترك تقسيم كرد. درب ضدسرقت چيني از ارزان‌ترين درب‌هاي موجود در بازار است كه كيفيت و قيمت پاييني هم دارد. در نقطه مقابل آن درب ضدسرقت ترك است كه كيفيت و مقاومت بالايي دارد و به‌تبع بايد براي خريد آنها هزينه بالايي را صرف كنيد. اما اگر به دنبال خريد درب‌هايي باكيفيت بالا و قيمت مناسب هستيد، مي‌توانيد از توليدات كشور خودمان حمايت كرده و درب ضدسرقت ايراني خريداري كنيد. توجه به‌تمام نكاتي كه براي خريد درب ضدسرقت بيان شد، به شما كمك مي‌كند تا بهترين محصول را انتخاب كنيد. بدين ترتيب تا سال‌ها از اين درب استفاده خواهيد كرد و نهايت رضايت را از خريدتان خواهيد داشت.
البته موارد زيادي روي قيمت درب ضد سرقت تأثير مي‌گذارد كه ازجمله آنها مي‌توان به نوع رويه آن اشاره كرد. درب ضدسرقت موجود در بازار با رويه‌هاي متفاوتي عرضه مي‌شود كه ازجمله آنها مي‌توان به پي‌وي‌سي و ام دي اف اشاره كرد. براي انتخاب هر يك از اين رويه‌ها بايد توجه كنيد كه درب در چه محيطي نصب مي‌شود؟ آيا به‌صورت مستقيم در معرض نور خورشيد است؟ آيا در معرض رطوبت قرار دارد؟ آيا در اين منطقه رفت‌وآمد زياد است؟ با پاسخ به اين سؤالات مي‌توانيد باكيفيت‌ترين رويه را براي درب موردنظر انتخاب كنيد. ام دي اف و پي‌وي‌سي از انواع رويه درب ضد سرقت ارزان به حساب مي‌آيند كه هريك ويژگي‌هاي خاص خود را دارند. رويه ام دي اف داراي انواع مختلفي است كه ازجمله آنها مي‌توان به هايگلاس اشاره كرد. اين رويه بسيار سبك است و از نظر هزينه درب ضد سرقت قيمت مناسبي دارند. در مقابل رويه ام دي اف مي‌توان به رويه پي وي سي نيز اشاره كرد. اين رويه مقاومت بسيار زيادي دارد و با استفاده از آن در ساختار درب، به‌ندرت نياز به تعمير خواهيد داشت. مسلماً قيمت درب ضد سرقت با اين رويه بيشتر نيز خواهد بود.
درب ضد سرقت قيمت آكساگروپ2

درب ضد سرقت قيمت

از ديگر آيتم‌هايي كه براي خريد درب ضد سرقت ارزان اهميت دارد، طراحي ظاهري آن است. دقت داشته باشيد اين درب در همان ابتداي ورود به منزل به چشم مي‌خورد؛ ازاين‌رو اهميت زيادي دارد كه به دنبال گزينه‌اي با طراحي ظاهري زيبا باشيد. البته امروزه توليدكنندگان بسيار زيادي در زمينه عرضه اين محصول فعاليت دارند كه شما مي‌توانيد به‌راحتي مدل موردنظرتان را از بين آنها انتخاب كنيد. بهتر است در انتخاب طراحي ظاهري مناسب حتما سبك دكوراسيون خود را در نظر بگيريد و بر همين اساس به دنبال انتخاب دربي مناسب باشيد. شما مي‌توانيد درب ضدسرقت را در سبك‌هاي كلاسيك و مدرن خريداري كنيد. براي مثال اگر دكوراسيون كلاسيك داريد بايد درب موردنظر شما همين سبك را داشته باشد. نكته‌اي كه در اينجا حائز اهميت است اينكه نبايد طراحي ظاهري درب را بر موارد ديگري نظير كيفيت برتري دهيد. بلكه ابتدا كيفيت محصول را از نظر بگذرانيد و سپس گزينه‌اي مطابق باسليقه خود را انتخاب كنيد.

درب ضد سرقت قيمت متفاوتي دارند اين موضوع را هنگامي كه براي خريد آنها اقدام مي‌كنيد، متوجه خواهيد شد. ازآنجايي‌كه اولين و آخرين هدف شما از خريد اين درب‌ها حفظ امنيت بيشتر منزل است، بهتر است در هنگام خريد، قيمت درب ضد سرقت را خيلي جز ملاك‌هاي اصلي‌تان قرار ندهيد. ابتدا بهتر است ليستي از ويژگي‌هاي بهترين درب ضد سرقت موجود در بازار را تهيه كرده و بر همين اساس براي خريد اقدام نماييد. در آخرين مرحله خريد نيز مي‌توانيد به دنبال گزينه‌اي با قيمت مناسب باشيد كه البته كيفيت خوبي نيز دارند. در بسياري از موارد افراد درب ضد سرقت ارزان را خريداري مي‌كنند كه كيفيت درستي ندارند. درنتيجه به‌مرور ظاهر زيباي خود را از دست مي‌دهد. علاوه بر اين شايد استحكام و مقاومت ابتدايي خود را هم نداشته باشد.  در اين حالت بايد هزينه‌هاي اضافي را براي تعمير و يا خريد دوباره اين درب صرف كنيد. منبع:قيمت درب ضد سرقت آكساگروپ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.